Thursday, July 26, 2012

SALAM RAMADAN

Assalamualikum dan Hi, pada semua pembaca tersayang. ALHAMDULILLAH kita masih diberikan kesempatan untuk bernafas di muka bumi ALLAH ini dan masih dapat menjalani Ibadah Puasa pada hari ke-7 ni. Semoga segala amalan dan ibadah kita akan diterima.

Menjejak Blog2 para sahabat dan melihat kejayaan yang dikecapi mereka membuat aku terfikir, apakah aku juga akan dapat berjaya seperti mereka? Terdetik rasa cemburu melihat kejayaan mereka. "AKU INGIN BERJAYA SEPERTI MEREKA". 

Kadang2 terlalu payah untuk menahan segala cabaran dan dugaan dalam bidang hartanah yang baru aku ceburi ni. Aku dah lali kena marah, aku dah biasa org menyampah dan macam2 benda negative yang aku sudah lalui sebelum ini tapi bidang hartanah ini benar2 memerlukan aku KUAT!

Aku perlu tingkatkan USAHA, teruskan BERTAHAN dan yg pastinya perkara terpenting adalah DOA yang tidak putus2....ALLAH itu dekat, cuma kadang2 kita sebagai hambanya selalu LUPA dan hanya memanjatkan doa ketika kita dalam kesusahan.
"Ya ALLAH, Kasihilah aku, kasihanilah aku, bantulah aku, dekatkan lah aku dengan mu Ya RABB......."

No comments:

Post a Comment